10 July 2012

Politeknik , Kuantan again !

19Julai ny ak da masuk politeknik and start jd student back , start blaja again . ta lama da kan , memang ta lama punn tgk tarikh tuh . just tggl masa seminggu je lg tuk ak kat rumah ny . berat wehh tuk pergi jauh cmtu , byk ngat bnda yg berat tuk ak tp na wt cmne demi masa dpn , yess ak pergi bkn utk berfoya-foya tp tuk blaja , harap-2 dpt tumpu kt blaja btul-2 dan jalani dgn penuh sabar .

bukan ape weyhh , byk ngat bnda yg xsggup tuk ak tggl at umah ny dan pergi merantau nun jauh di sana . ak sayang bilik aku skang ny , aku nak berpuasa ngan family , aku tanak jauh nan myHubby tersayang aku tuhh . aku tanak tggl dia at kg ny , ntah pape la dia wt tnpa aku . ak selalu je ckp kat dia yg aku ase cm tanak pergi mana-2 punn sbb xsggup na jauh nan dia , aku risau sgt lau jauh t mcm-2 bnda berlaku dan aku akn sntiasa rndu dkt dia tp katanya ta payah pk ngarut-2 , coz takkan ad sesape punn yg dpt rmps dia dr aku ? huh , so sweet b . 
b sntiasa yakin dgn cinta kita ny kankan sygg . yeaa b pun ad ckp yg dia pun akn rasa bnda yg sama bila aku kt sana t , tp aku sntiasa ckp takkan ad sesiapa yg mampu menjadi pengganti tuk b di hati bby :') aku hanya sygg kau sorang je b . aku harap law aku pergi t kau memang takkan curang wlau sesaat pun . dan kau wajib ingat aku setiap saat b .

#tu je kott , na ckp aku taknak tggl rumah sebenarnya ! tp terpaksa na wt cmne , huh takmau takmau :'(