03 July 2012

kapel break kapel :)

k bagus kan tajuk tu ? hee
ramai yg ckp takkan lh nk jilat balik ap yg kita da ludah kan , eeeuuuu mcm jijik je . tp ap yg aku mksudkn skarang ny bukan begitu . law da putus berbulan-2 , then masa putus tuh kau caci aku aku caci kau tp tiba-2 boleh pulak korang yg caci-mencaci tu kapel balek kn, erghh tak tergamak aku . mksud ak skang ny bila gaduh cket je , da sebut na break then bila break barulh sdar , YaAllah ape yg aku da buat ny ? then masa tuh jgk lh serabut kepala nya , kol si dia , text si dia dgn hrpan si dia akn memaafkan dan terima kita kmbali , dan semua bnda tu pun ta smpai berbulan-2 or bermggu-2 , cuma amek masa lam beberapa hari je . hikhik , so sweet kan coz kamu dan si dia masing-2 saling sayang dan kasih syg tu pun mmg kuat gilerr sbb tu lh berat sgt aty tuk tgglkan si dia . dan si dia pun berat sgt aty tuk tidak memaafkan kamu . ta kira boys or gurls sumer sama jerr , law perempuan yg start so dia lh yg menggelabah , law lelaki yg start maka si lelaki lh yg menggelabah tp jrg sbnrnya si lelaki nk  menggelabah bila di a da sebut kata putus kerana kebanyakkan lelaki ny ego lebih beb . dan ego mereka tuh tggi sgt-2 lh tak tercapai tuk daki kot hehe  , mmg xleh lwn ego mereka tuh , melainkan mereka mmpu berfikir matang wahai si perempuan :)

ak nan bf ak pun da byk kali da mcm tuh , pling lama pernah ak hadapi seminggu . whoaa mmg sdeh tak terkata lh . nasib baik ad event kt kg so tade lh aku na menangis 24jam kann , law ta teruk mata aku kena wt operation kangg , haha . na taw citer ke ? erghh nnty-2 lh ekh . haha , mcm lh ad org bca ngat kysah aku ny , ta payah berangan le eden hehe . sbnrnya ari kejadian tuh mmg na post da entry sal tuh , tp ad prob plak nan laptop n masa ak ta brapa izinkn , jd aku trus lupa smpai skang . tape lh t laen-2 kali law aku ad masa ak post lh ye wahai readers-2 sekalian ? *hikhik, koya rmai readers :) k chow ~


#aku sayang kau b , KhairulIkhwan my love , rindu kau b :')