25 January 2013

KEHIDUPAN :'(

hye semua , setelah sekian lama wawa tak update blog ny kan . sekarang wawa muncul kembali kesini . korang tahu tak ? pelbagai dugaan telah wawa lalui sepanjang perjalanan hidup wawa dari semasa ke semasa . betapa peritnya dugaan itu kawan . wawa sekarang da fed up dengan hidup wawa sendiri . segala yg dirancang takpernah menjadi . dan sesuatu yg diinginkan takpernah pun dicapai . entah ape laa hikmah disebalik ekjadian yg terjadi kedalam hidup wawa ny tp sememangnya wawa cakap wawa cukup derita . sangat-sangat derita , dan entah ada atau tak mereka yg mampu memahami wawa :'(

Firstly, wawa nak cakap yg wawa terlalu sayangkan Khairul Ikhwan , dan sentiasa berharap agar dialah jodoh terbaik tuk wawa. Sumpah wawa takmampu jalani hidup tanpa dia. Segala masalah wawa hanya dia yg tahu, hanya dia yg sentisa memberi semangat dan kata-kata dorongan setiap kali wawa dilanda masalah dan tekanan. Tapi sayang, akibat cinta kami tiada restu dari orang tua kami terpaksa berundur diri. Dia terpaksa mengalah dan ikut segala kehendak family kami. Dia taknak aku jadi seorang anak yg derhaka. Baiknya hati dia, dan aku semakin sayang tuk lepaskan dia. Tapi sebagai insan biasa aku takmampu berbuat ape-2. Dan aku takmungkin bantah keputusan org yg aku sayang. Dan aku kena terima dia lakukan semua ini hanya demi kehidupan aku. tapi aku sentiasa berharap agar Allah pertemukan kami kembali suatu hari nanti. dan aku tidak akan pernah menganggap percintaan kami berakhir disini sahaja. Selagi aku masih hidup, aku berjanji bahawa dihati aku ini hanya akan ada satu nama buat seorang insan sahaja iaitu KHAIRUL IKHWAN BIN ANUAR :'(
Sesungguhnya jelas aku katakan aku takmampu nak hadapi semua ny. Aku sentiasa berdoa agar dia sentiasa ada disampingku. Dan terimakasih kerana sayangkan aku, terimakasih sebab pikir pasal aku dan masa depan aku. aku hargai semua ny. Tapi aku mohon supaya engkau takkan sesekali lupakan aku. YaAllah , hanya Engkau saja yg maha mengetahui dan memahami isi hati hambaMu ini :'(