05 April 2012

kesedihan

tajuk post ak menunjukkan status ak skarang :(

ap na jd nan ak neh , ak mmg sensitif giler bila ad je kes berkaitan ak dan dia . apa yg harus ak lakukan YaAllah . ak arap sgt hbgn ak kekal , ak ta rela na lpskan si dia pergi dr idup ak . tp ap kan daya kalau itulah plihan si dia untuk meninggalkan aku , yeahhh aku harus terima seadanya wlaupun aku tahu ia akan merumitkan kehidupan aku nnty :'(

aku sedih , aku harus tabahkan hidup aku utk terus kekal ngan dia tp smpai bila ??
asyik aku je yg harus bertahan ngan sikap panas baran dia tuh , abis aku sape yg peduli .
sygg , tlong jgn buat aku begini . aku da buat mcm-2 da demi kau , aku turut segala kemahuan kau , aku byk sabar demi m'jaga aty kau , tp takkan kau cket pOn taleh na jaga perasaan aku ?

aku emang ta tahu ape kes kau tetibe mara-2 nan aku giler babeng camtu semalam :(
wattafak ! kau na buat aku mcm binatang ? it's ok dear but plizz give me a gOod reason lh , aku bole terima asal ad sbb musabab . plizzzz , dOn't do this again to me dear , iloveumorethaneverything :(

aku pon ad perasaan , pk gak perasaan aku lh ! kayy i'm just waiting for u today . i want to see how long u will do diz to me . aku arap sgt kaw dtg balek at aku ari neh , n jd seperti biasa . aku tanak pk hal smlam lame-2 . plizzz mydear :'(